Kolca, DilekSönal, TuğbaBulut, Canan2025-04-182025-04-1831 Aralık2149-6161https://hdl.handle.net/20.500.12713/6479Sağlık hizmetleri diğer hizmet sektörlerinde farklı olarak kendine özgü nitelikleri bulunan bir alanı oluşturmaktadır. Hem hitap ettiği kitle hem sunduğu hizmetin taşıdığı nitelikler bakımından değerlendirildiğinde pazarlama, reklam gibi faaliyetlerin alana kazandırılması hassasiyeti gündeme getirmektedir. Gelişen ve değişen teknolojilerin sağlık sektörüne yansımasıyla birlikte gerek hizmetlere olan talebin belirlenmesi gerekse hizmetlerde standardın yakalanması adına çalışmaların yapılması gereksinimi hissedilmiştir. Bu anlamda sağlık hizmetleri pazarlama araştırmalarında uygulanan tekniklerin incelenmesinin önemli olduğu düşüncesiyle bu çalışma yürütülmüştür.trinfo:eu-repo/semantics/closedAccessSağlık HizmetleriPazarlamaHizmet PazarlamasıPazarlama Araştırmaları.Sağlık hizmetlerinde pazarlama araştırmalarında uygulanan tekniklerTechnıques applıed ın marketıng research ın health servıcesReview Article93284294