Now showing items 1-8 of 8

    • Aile, Sayı 5, Mart 2021 

      Serttas, Aybike; Rektörlük, Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkez (MEDYALAB (Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi), 2021)
      İçindekiler: 1.Medya, günümüz ailesinde nasıl bir role sahip?, Doç. Dr. Hasan Gürkan - 2.Televizyon Etkileri, Aile İçinde Televizyonun Rolü ve İnternetle Beraber Bireyselleşen Medya Tüketimi, Tugay Sarıkaya - 3.Türk ...
    • Göç, Sayı 6, Nisan 2021 

      Serttas, Aybike; Rektörlük, Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkez (MEDYALAB (Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi), 2021)
      İçindekiler: 1.Koronavirüs Salgınının Sonuçlar - 2.Göç ve Arkandan Gelen Şehir: Bir Sarı Mercedes Öyküsü - 3.Hiçbir Yere Ait Değilim (z) : Ama Hala Umut Varé - 4.Küreselleşme, Göç ve Kültürlerin Yersiz Yurtsuzlaşması - ...
    • Medya ve Din, Sayı 3, Ocak 2021 

      Serttas, Aybike; Rektörlük, Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi; Serttas, Aybike (İstinye Üniversitesi Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2021)
      İçindekiler : 1. “Çatlağını Bulan Su” Bir Başkadır.. - Prof. Dr. Peyami Çelikcan; 2. Medya Ve Din: Yeni Bir Dünya Kurma Vizyonu - Doç. Dr. Aybike Serttaş & Doç. Dr. Hasan Gürkan; 3. Cumhuriyet Türkiyesi’nde ...
    • Medya ve Kadın, Sayı 2, Aralık 2020 

      Serttas, Aybike; Rektörlük, Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi; Serttas, Aybike (İstinye Üniversitesi Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2020)
      İçindekiler: 1. Roma - Doç Dr. Aybike Serttaş; 2.Git, Ağla Da, Rahatla! - Uzman Klinik Psikolog Ece Akten; 3. Film Endüstrisi'nde Kadın Olmak! "Kadın Doğulmaz, Olunur" Sözünden Film Üretimine Uzanan Cinsiyet Meselesi - ...
    • Transformation of love in the digital age: the film her and reaching god through the love in the perspective of sufism 

      Serttas, Aybike (UNIV PITTSBURGH, 2020)
      In this article, two forms of love; digital love and the love for God are the chosen themes to analyze the film Her with the method of semiotic analysis. Mentioning the differences between love simulacrums created in social ...
    • Tüketim Toplumu, Sayı 4, Şubat 2021 

      Serttas, Aybike; Rektörlük, Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkez; Serttas, Aybike (Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2021)
      İçindekiler: 1.Romero Zombilerinin Tüketim Çılgınlığı - 2.Post-Truth, Medya ve Güzellik Algısı - 3.Blade Runner 2049 Filmi Işığında Tüketim ve Dünyanın Geleceği - 4.Ghost in the Shell (1995) ile Bir Gelecek Tasviri - ...
    • Türk sinemasında aile kurumunun temsili ve dönüşümü 

      Serttas, Aybike; Celik, Dorukan (DergiPark, 2020)
      Aile, tarih boyunca Türk toplulukları için önemli bir konumda yer almış ve Türk ailesi belirli zaman dilimlerinde dönüşüm geçirerek bugüne gelmiştir. Cumhuriyetin ilanı Türk ailesinin modern aile yapısı kazanması hususunda ...
    • Yeni Medya ve Çocuk, Sayı 1, Kasım 2020 

      Serttas, Aybike; Rektörlük, Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi; Serttas, Aybike (İstinye Üniversitesi Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2020)
      İçindekiler : 1. Koronavirüs Salgını Döneminde Çocukların Eğitimi ve Medya - Prof. Dr. Hüseyin Çelik 2. Çevrimiçi (Online) Öğrenim Sürecinde Çocuklara ve Ebeveynlere Faydalı Olabilecek İpuçları - Araş. Gör. Çise Ayhan ...