dc.contributor.author | Duran, Cem | |
dc.date.accessioned | 2021-07-08T07:44:36Z | |
dc.date.available | 2021-07-08T07:44:36Z | |
dc.date.issued | 2021 | en_US |
dc.identifier.citation | Duran, C . (2021). ÖZEL HASTANELERDE MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME . Izmir Democracy University Social Sciences Journal , 4 (1) , 1-16 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/idusos/issue/63357/844609 | en_US |
dc.identifier.issn | 2651-5458 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12713/1901 | |
dc.description.abstract | Küreselleşen dünyanın yeni ekonomik ve ticari şartları, rekabeti ve ürün çeşitliliğini
artırmıştır. Örgütler bu noktada müşteri kazanmanın, mevcut olanları korumaktan çok daha
maliyetli olduğunu görmüş ve yoğun rekabet ortamında başarılı olabilmek için müşteri odaklı
stratejiler geliştirmeye başlamışlardır. Müşteriye farklı deneyimler sunma ve bağlılık sağlama
noktasında “müşteri deneyimi yönetimi”, örgütlerin kullandıkları stratejilerin en yenilerinden
biri olarak karşımıza çıkmaktadır. Bu çalışma ile günümüzde tüm sektörlerde önemli role
sahip olan ve örgütlerin marka değerini güçlendirerek satışlarını artırmak amacıyla yatırım
yaptığı öncelikli alanların başında gelen “müşteri deneyimi yönetiminin, özel hastaneler
bağlamında araştırılması ve değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Literatür taramasının yöntem
olarak belirlendiği araştırmada hastane, müşteri, müşteri deneyimi ve müşteri deneyimi
yönetimi açıklanmış; çalışmanın konusu bağlamında özel hastanelerde müşteri deneyimi
yönetimi incelenmiştir. | en_US |
dc.description.abstract | The new economic and commercial conditions of the globalizing world have increased
competition and product diversity. At this point, organizations have seen that gaining
customers is much more costly than maintaining existing ones and have started to develop
customer-oriented strategies in order to be successful in an intense competitive environment.
Customer experience management emerges as one of the newest strategies used by
organizations in terms of offering different experiences and providing loyalty to the customer.
With this work; It is aimed to investigate and evaluate customer experience management,
which has an important role in all sectors and which is one of the primary areas where
organizations invest in order to increase their sales by strengthening their brand value, in the
context of private hospitals. In the study where literature review was determined as the
method, hospital, customer, customer experience, and customer experience management
were explained; in the context of the subject of the study, customer experience management
in private hospitals is examined. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | DergiPark | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Müşteri | en_US |
dc.subject | Müşteri Deneyimi | en_US |
dc.subject | Müşteri Deneyimi Yönetimi | en_US |
dc.subject | Özel Hastane | en_US |
dc.subject | Customer | en_US |
dc.subject | Customer Experience | en_US |
dc.subject | Customer Experience Management | en_US |
dc.subject | Private Hospital | en_US |
dc.title | Özel hastanelerde müşteri deneyimi yönetimi üzerine bir değerlendirme | en_US |
dc.title.alternative | A review on customer experience management in private hospitals | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.contributor.department | İstinye Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü | en_US |
dc.contributor.authorID | 0000-0001-5171-0270 | en_US |
dc.contributor.institutionauthor | Duran, Cem | |
dc.identifier.volume | 4 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.identifier.startpage | 1 | en_US |
dc.identifier.endpage | 16 | en_US |
dc.relation.journal | Izmir Democracy University Social Sciences Journal | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |