Show simple item record

dc.contributor.editorSerttas, Aybike
dc.date.accessioned2021-07-27T09:46:33Z
dc.date.available2021-07-27T09:46:33Z
dc.date.issued2021en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12713/1943
dc.description.abstractİçindekiler: 1.Sanal Ortamlarda Tacizin Sonu Gelmiyor! - 2.Yeni Medya İle Değişen Sinema ve İzleme Anlayışı - 3.İzleme Alışkanlıklarımız: Neflix Örneği - 4.Doğayı Korumak Bizim Elimizde : Before The Flood - 5.Yeni Medya ve Sanal Zorbalık - 6.Yeni Medya ve Post Truth - 7.Yeni Medya ve Kuşaklar - 8.Yeni Medya ve Kişiselleştirilmiş Reklamlar - 9.Kişiselleştirilmiş Reklamlara Bir De Bu Açıdan Bakınen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMEDYALAB (Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezi)en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMedya ve Toplumen_US
dc.subjectMedya Çalışmalarıen_US
dc.subjectYeni Medyaen_US
dc.titleYeni Medya ve Toplum, Sayı 9, Temmuz 2021en_US
dc.typebulletinen_US
dc.contributor.departmentRektörlük, Medya Çalışmaları Uygulama ve Araştırma Merkezen_US
dc.identifier.issue9en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage56en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record