Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü
Collections in this community
-
Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü Bildiri Koleksiyonu [0]
Department of Management Information Systems Proceedings Collection -
Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü Diğer Yayınlar Koleksiyonu [0]
Department of Management Information Systems Other Publications Collection -
Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü Kitap Bölümü Koleksiyonu [3]
Department of Management Information Systems Book Chapter Collection -
Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü Kitap Koleksiyonu [0]
Department of Management Information Systems Book Collection -
Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü Makale Koleksiyonu [15]
Department of Management Information Systems Article Collection
Recent Submissions
-
The effect of artificial intelligence on management process: challenges and opportunities
(IGI Global, 2022)Artificial intelligence has started to dominantly affect every sector in Industry 4.0. However, the adaptation of the concept to managerial processes are closely related to the concepts of data science and digital ... -
An analysis of similarities and dissimilarities among categories of deep tech entrepreneurship: Evidence from Turkey
(TR- Dizin, 2021)Amaç: Bu çalışma, derin teknoloji girişim kategorileri arasındaki benzerlikleri ve farklılıkları anlamayı ve derin teknoloji alanında bundan sonra gerçekleştirilecek akademik çalışmalar için bir başlangıç noktası olmayı ... -
Özel hastanelerde müşteri deneyimi yönetimi üzerine bir değerlendirme
(DergiPark, 2021)Küreselleşen dünyanın yeni ekonomik ve ticari şartları, rekabeti ve ürün çeşitliliğini artırmıştır. Örgütler bu noktada müşteri kazanmanın, mevcut olanları korumaktan çok daha maliyetli olduğunu görmüş ve yoğun rekabet ... -
The effect of artificial intelligence on sustainable development goal
(2021)Artificial intelligence (AI), which was built for "a better world" motto, reveals its potential in many fields. Despite of such good intension, results of AI systems caused bias, and sharpened the social prejudices. ... -
Lider-üye etkileşiminin iş tatmini ve işten ayrılma niyetine etkisinde psikolojik sermayenin düzenleyici rolü
(ADAMOR Toplum Araştırmaları Merkezi, 2021)Bu araştırma ile lider-üye etkileşiminin iş tatmini ve işten ayrılma niyetine etkisi ile oluşan etkide psikolojik sermayenin düzenleyici rolü olup olmadığının incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışmada nicel bir saha araştırması ... -
Özel hastanelerde müşteri deneyimi yönetimi üzerine bir değerlendirme
(DergiPark, 2021)Küreselleşen dünyanın yeni ekonomik ve ticari şartları, rekabeti ve ürün çeşitliliğini artırmıştır. Örgütler bu noktada müşteri kazanmanın, mevcut olanları korumaktan çok daha maliyetli olduğunu görmüş ve yoğun rekabet ... -
Müşteri memnuniyeti ölçüm kalitesini tercih edilen ölçek derece sayısı nasıl etkiler?
(DergiPark, 2021)Sürdürülebilir müşteri ilişkileri yönetimi, sürdürülebilir müşteri değerinden; müşteri değerini anlamanın yansıması ise müşteri memnuniyetinin ölçümünden geçmektedir. Bu gerçekten hareketle müşteri memnuniyetinin ölçümünde ... -
Sentiment classification performance analysis based on glove word embedding
(DergiPark, 2021)Representation of words in mathematical expressions is an essential issue in natural language processing. In this study, data sets in different categories are classified as positive or negative according to their content. ... -
Contributions of crm applications to company performance
(DergiPark, 2020)Purpose- The purpose of this study is to find out the answer to the contributions of CRM applications to sales efficiency, lead management, pipeline, customer tracking, mobility and ensuring customer loyalty. Under this ... -
Entelektüel sermayenin inovasyon yeteneğine etkisinde yönetim bilişim sistemleri memnuniyet düzeyinin rolü
(DergiPark, 2021)Yöntem- Araştırma, nicel bir saha çalışması niteliğinde temel bir araştırmadır. Veri toplama aracı olarak anket kullanılmıştır. Kolayda örneklem metoduyla anket katılımcılarına ulaşılmıştır. Araştırmanın değişkenlerini ... -
The antecedents of customer loyalty
(Peter Lang AG, 2021)Without a loyal customer base, a business has a significantly less probability of achieving in today's competitive environment. Being aware of the cold fact, businesses try to foster sustainable relationships with their ... -
Yeşil insan kaynakları yönetimi ölçeğini Türkçeye uyarlama çalışması
(DergiPark, 2021)Bu çalışmanın amacı, yeşil insan kaynakları yönetimi ölçek yapısının açıklanması ve geçerlilik ve güvenilirliğinin incelenerek Türkçeye uyarlanmasını sağlamaktır. Bu maksatla görünüş ve içerik geçerliliği sağlandıktan sonra ... -
Yetenek yönetimi uygulamaları algısının işe adanmışlığa etkisinde algılanan yönetici desteğinin rolü: bankacılık sektöründe bir araştırma
(DergiPark, 2021)Yönetim literatüründe klasik yönetim teorileriyle başlayan süreçten itibaren insanın rolü ve önemi her zaman tartışma konusu olmuştur. Önceleri bir makine gibi görülen insan, yaşanan teknolojik gelişmeler ve değişimlerle ... -
Makine öğrenmesinde yeni bir bakış açısı: otomatik makine öğrenmesi (AutoML)
(DergiPark, 2019)Veriden değer çıkartma sürecinde, kaliteli bir makine öğrenmesi yaşam döngüsünün sağlanması, sağlıklı verinin eldesi kadar, doğru araç ve doğru insan işbirliğine de bağlıdır. Teknolojik gelişmeler pek çok yeni ve başarılı ... -
Pazarlama harcamaları ile tablo bazlı finansal göstergeler arasındaki ilişki
(DergiPark, 2020)Pazarlama harcamalarını belirleyen unsurların literatürde genellikle finansal tablo kalemleri perspektifinden ele alınmadığı görülmektedir. Bu çalışmada, 2013-2018 yılları arasında Borsa İstanbul’a kote şirketlere ilişkin ... -
A new group decision making approach with IF AHP and IF VIKOR for selecting hazardous waste carriers
(Elsevier Sci Ltd, 2019)Hazardous waste management is increasingly becoming a concern, especially for hazardous waste generators (HWG), as hazardous waste may pose risks to human health and/or its environment if handled improperly. To better ...